Proyectos por año
Resumen
Workplace learning in medicine includes central con-cepts, sometimes confusing and interchangeable, such as context, environment, workplace, culture, and learning climate. Each concept is supported by diverse theoretical frameworks from the organizational and positive psychol-ogy, education, sociology, and organizational management fields, among others. Understanding these concepts is central to maximizing learning in the workplace.This document offers a review of these concepts and proposes a framework for their integration in the field of medical education.This is an Open Access article under the CC BY-NC-ND license (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/).
| Título traducido de la contribución | Five concepts to strengthen workplace-based learning |
|---|---|
| Idioma original | Español |
| Páginas (desde-hasta) | 114-121 |
| Publicación | Investigación en Educación Médica |
| Volumen | 13 |
| N.º | 49 |
| DOI | |
| Estado | Publicada - 9 ene. 2024 |
Focos Estratégicos
- Vida Humana Plena (Vita)
Clasificación de Articulo
- Articulo Revision
Indexación Internacional (Artículo)
- SCOPUS
Scopus-Q Quartil
- Q3
ISI- Q Quartil
- Ninguno
Categoría Publindex
- B
Huella
Profundice en los temas de investigación de 'Cinco conceptos para maximizar el aprendizaje en el sitio de trabajo'. En conjunto forman una huella única.Proyectos
- 1 Activo
-
Asociación entre el clima de aprendizaje y la preparación para la práctica que tienen los estudiantes de especializaciones médicas mediada por la autodeterminación. Estudio de métodos mixtos.
Leal Camacho, J. A. (Estudiante Maestría) & Dominguez Torres, L. C. (Director de tesis)
16/09/19 → …
Proyecto: Proyectos de Trabajo de Grado
Archivo