Content and Language Integrated Learning: In-service teachers’ knowledge and perceptions before and after a professional development Program

Título traducido de la contribución: Content and Language Integrated Learning: In-service teachers’ knowledge and perceptions before and after a professional development Program

Guillermo Daniel Pissarello Caceres (Estudiante de maestría), Jermaine Sylvester Mcdougald (Primer Autor)

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

23 Citas (Scopus)
Título traducido de la contribuciónContent and Language Integrated Learning: In-service teachers’ knowledge and perceptions before and after a professional development Program
Idioma originalIndefinido/desconocido
Páginas (desde-hasta)353-372
Número de páginas19
PublicaciónÍkala, Revista de Lenguaje y Cultura
DOI
EstadoPublicada - 7 may. 2020

Clasificación de Articulo

  • Artículo completo de investigación

Indexación Internacional (Artículo)

  • SCOPUS

Scopus-Q Quartil

  • Q2

ISI- Q Quartil

  • Ninguno

Categoría Publindex

  • Ninguno

Citar esto