"Learning to Learn" in the Extended Inverted Classroom: An Evaluation of the Effects of Interactive teaching on Knowledge and Cognitive Regulation in Medical Students

Título traducido de la contribución: "Learning to Learn" in the Extended Inverted Classroom: An Evaluation of the Effects of Interactive teaching on Knowledge and Cognitive Regulation in Medical Students

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

7 Citas (Scopus)
Título traducido de la contribución"Learning to Learn" in the Extended Inverted Classroom: An Evaluation of the Effects of Interactive teaching on Knowledge and Cognitive Regulation in Medical Students
Idioma originalIndefinido/desconocido
PublicaciónRevista Colombiana de Psiquiatria
Volumen52
DOI
EstadoPublicada - 23 ago. 2021

Focos Estratégicos

  • Vida Humana Plena (Vita)​

Clasificación de Articulo

  • Artículo completo de investigación

Indexación Internacional (Artículo)

  • SCOPUS

Scopus-Q Quartil

  • Q3

ISI- Q Quartil

  • Ninguno

Categoría Publindex

  • C

Citar esto