Perceptions of university students regarding the use of an xMOOC as a support to the Learning Process of the informational dimension

Título traducido de la contribución: Perceptions of university students regarding the use of an xMOOC as a support to the Learning Process of the informational dimension

Angelica Milena Ramirez Bustamante (Cuarto Autor), Ana Dolores Vargas Sanchez (Autor Corresponsal), Erika Teresa Duque Bedoya (Primer Autor), Hugo Alexander Rozo Garcia (Segundo Autor)

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

Título traducido de la contribuciónPerceptions of university students regarding the use of an xMOOC as a support to the Learning Process of the informational dimension
Idioma originalIndefinido/desconocido
Páginas (desde-hasta)329-341
Número de páginas12
PublicaciónInternational Journal of Environmental and Science Education
EstadoPublicada - 26 jun. 2018

Clasificación de Articulo

  • Artículo completo de investigación

Indexación Internacional (Artículo)

  • SCOPUS

Scopus-Q Quartil

  • Q4

ISI- Q Quartil

  • Ninguno

Categoría Publindex

  • B

Citar esto