Students’ Psychological Perceptions Toward Online Learning Engagement and Outcomes during the COVID-19 Pandemic: A Comparative Analysis of Students in Three Different Countries

Título traducido de la contribución: Students’ Psychological Perceptions Toward Online Learning Engagement and Outcomes during the COVID-19 Pandemic: A Comparative Analysis of Students in Three Different Countries

Luisa Natalia Zapata Cuervo (Autor Corresponsal), Maricela Isabel Montes Guerra (Segundo Autor), Miyoung Jeong (Cuarto Autor), Mi-Hea Cho (Otro Numero de Autor), Hyejo Hailey Shin (Tercer Autor)

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

76 Citas (Scopus)
Título traducido de la contribuciónStudents’ Psychological Perceptions Toward Online Learning Engagement and Outcomes during the COVID-19 Pandemic: A Comparative Analysis of Students in Three Different Countries
Idioma originalIndefinido/desconocido
Páginas (desde-hasta)1-15
Número de páginas14
PublicaciónJournal of Hospitality ; Tourism Education
DOI
EstadoPublicada - 21 abr. 2021

Clasificación de Articulo

  • Artículo completo de investigación

Indexación Internacional (Artículo)

  • SCOPUS

Scopus-Q Quartil

  • Q2

ISI- Q Quartil

  • Ninguno

Categoría Publindex

  • Ninguno

Citar esto