The context of colour-flavour associations in crisps packaging:A cross-cultural study comparing Chinese, Colombian, and British consumers

Título traducido de la contribución: The context of colour-flavour associations in crisps packaging:A cross-cultural study comparing Chinese, Colombian, and British consumers

Alejandro Salgado Montejo (Primer Autor), Gonzalo Andres Oñate Bello (Segundo Autor)

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

64 Citas (Scopus)
Título traducido de la contribuciónThe context of colour-flavour associations in crisps packaging:A cross-cultural study comparing Chinese, Colombian, and British consumers
Idioma originalIndefinido/desconocido
Páginas (desde-hasta)49-57
Número de páginas8
PublicaciónFood Quality and Preference
DOI
EstadoPublicada - 4 jun. 2014

Clasificación de Articulo

  • Artículo completo de investigación

Indexación Internacional (Artículo)

  • ISI Y SCOPUS

Scopus-Q Quartil

  • Q1

ISI- Q Quartil

  • Q1

Categoría Publindex

  • A1

Citar esto