Which Categories and Brands to Promote with Targeted Coupons to Reward and to Develop Customers in Supermarkets

Título traducido de la contribución: Which Categories and Brands to Promote with Targeted Coupons to Reward and to Develop Customers in Supermarkets

Ignacio Osuna Soto (Autor Corresponsal)

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

36 Citas (Scopus)
Título traducido de la contribuciónWhich Categories and Brands to Promote with Targeted Coupons to Reward and to Develop Customers in Supermarkets
Idioma originalIndefinido/desconocido
Páginas (desde-hasta)236-251
Número de páginas15
PublicaciónJournal of Retailing
DOI
EstadoPublicada - 12 ene. 2016

Clasificación de Articulo

  • Artículo completo de investigación

Indexación Internacional (Artículo)

  • ISI Y SCOPUS

Scopus-Q Quartil

  • Q1

ISI- Q Quartil

  • Q2

Categoría Publindex

  • A1

Citar esto